Dla dobrej współpracy i spełnieniu Państwa oczekiwań, podstawą naszej pracy jest zaufanie i wspólne zrozumienie. Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją.

  • Pomiary i montaże wykonujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16, oraz soboty w godzinach 9-14. Pozostałe dni i godziny możliwe są za dodatkową opłatą po wcześniejszym ustaleniu.
  • Warunkiem dokonania pomiaru jest możliwość pozostawienia auta w pobliżu adresu pomiaru i dozwolonym miejscu.
  • Godziny pomiarów zawsze są umawiane w przedziałach np: 10-11. Wizyty naszego przedstawiciela należy się spodziewać w podanych godzinach. W przypadku braku osoby pod wskazanym adresem, nasz przedstawiciel czeka do 10 minut.
  • Pomiar jest bezpłatny w przypadku złożenia zamówienia i wpłacenia zadatku w trakcie pomiaru. W przypadku nie złożenia zamówienia w trakcie pomiaru, koszt wizyty wynosi 100 zł. Wszystkie zamówienia są potwierdzone umową w trakcie wizyty przedstawiciela. Jeżeli nie otrzymujecie Państwo umowy w trakcie pomiaru to znaczy że to nie nasza firma.
  • Pomiary i montaże wykonujemy w Warszawie, okoliczne miejscowości obsługujemy po ustaleniach telefonicznych.
  • Wszystkie przedstawione ceny w niniejszej informacji dotyczą lokalizacji Warszawa. Pozostałe lokalizacje obsługujemy po wcześniejszym ustaleniu i akceptacji obu stron.
  • Wszystkie wstępne wyceny wykonujemy tylko po przesłaniu wymiarów na na nasz mail biuro@eurorolety.pl lub sms na nr +48 511 220 111. Ze względu na wiele czynników takich jak sposób montażu, kolorystyka, ostateczna wycena jest dokonywana w trakcie pomiaru u Klienta. Nie wykonujemy wycen telefonicznych.
  • Każda strona ma możliwość rezygnacji z pomiaru po wcześniejszym poinformowaniu.
  • Wszystkie pomiary i montaże potwierdzamy 1 dzień wcześniej wysyłając sms ok godziny 20 z prośbą o potwierdzenie. Spotkania nie potwierdzone do dnia następnego do godziny 9 uznane są za nie ważne. Jeżeli nie otrzymaliście Państwo sms z prośbą o potwierdzenie prosimy o kontakt, być może mamy zapisany zły numer.
  • Wymiarów dokonanych przez naszych przedstawicieli nie udostępniamy klientom.
  • Każdy z naszych przedstawicieli jest przygotowany do przedstawienia kolorystyki oraz udzielenia pełnych informacji na temat produktów i realizacji zamówienia. Nie przyjmujemy zamówień jeżeli wszystkie szczegóły nie są omówione. Prosimy o przygotowanie przez Państwa wszystkich interesujących pytań dotyczących zamówienia. Ostatni punkt naszej umowy mówi o tym że Klient został poinformowany o wszystkich interesujących go kwestiach dotyczących sposobu montażu, realizacji zamówienia oraz właściwościach produktu. Po złożeniu zamówienia nie uznajemy zmian oraz informacji że Klient nie został poinformowany w jakimś zakresie.
  • Minimalna wartość zamówienia to 250 zł (pomiar+montaż) plus wartość produktów.
  • W przypadku napraw pozagwarancyjnych opłata za dojazd to 250 zł. W przypadku nie uznania reklamacji opłata za dojazd to 250 zł. Wszystkie reklamacje należy zgłaszać mailowo i opisać rodzaj usterki.
  • Po zrealizowanym zamówieniu nie przechowujemy zamówień, danych dotyczących produktów oraz danych Klientów. Każdy Klient otrzymuje od nas pisemne zamówienie wysyłane na podany adres mail.
  • Płatności za realizację zamówienia należy dokonać gotówką bezpośrednio po montażu lub przelewem. W przypadku przelewu montaż możemy wykonać po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. W przypadku stwierdzenia że któryś z produktów posiada usterkę podlega on wymianie a Klient jest zobowiązanych do zapłaty za produkty zamontowane.